Baic

Baic

Baic

Baic

دیوانه وار گران است اما می ارزد

:برای داشتن برخی از آپشن ها در خودروی پورشه، که این روزها در خودروهای معمولی هم دیگر آپشن نیست ودر کارخانه به طور استاندارد نصب می کنند، مثل ریگ روان باید پول ریخت.
دیوانه وار گران است اما می ارزد

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»به نقل از سی ان ان، برای برخی از امکانات مثل کروز کنترل، جهت یاب، دوربین دید عقب، لوگو روی رینگ قیمت 60 هزار دلاری پورشه به یک باره سر از 100 هزار دلار در می آورد و بعد هم مشتری احساس می کند یک چیزی حتما کم است.

اگر بخواهید همه آپشن های مورد نیاز خود را روی یک پورشه ی 911 داشته باشید ممکن است حتی سر از 200 هزار دلار در بیاورد که با چنین مبلغی می توان سوار بنتلی یا آستون مارتین شد که در سگمنت های بالاتری از خودرو قرار دارند و امکانات آن به مراتب بالاتر و هزینه برتر است.

با این حال نمی توان انکار کرد که فقط نوابغ می توانند از یک موتور 6سیلندر 3.8 لیتری 560 اسب بخار توان بیرون بکشند. هر چند که باید یک پیست مسابقه واقعی وجود داشته  باشد تا بتوان پتانسیل های چنین خودرویی را به منصه ظهور رساند اما در برخی از کشورها شیب تند جاده های کوهستانی، چنین قدرت بالایی را می طلبد.

 خودروهایی از این دست که شتاب و قدرت بسیار بالایی دارند، مهار چنین شتاب و قدرتی هم نیازمند تلاش مضاعف است، ترمز چنین خودروهایی باید قابلیت مهار سرعت، شتاب و قدرت آنها را داشته باشد.

پورشه 911 مدل توربو اس، فقط دنده اتوماتیک است و سیستم انتقال قدرت آن 7سرعته بوده و نیرو را به 4چرخ خودرو منتقل می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.